Service Imprimante

 

Compania noastră are o experienţă de peste 10 ani în activitatea de service pentru imprimante laser.

 

Cu ajutorul echipei noastre de tehnicieni asigurăm reparaţii de orice tip, recondiţionări şi întreţinere pentru imprimante laser şi matriciale.

 

 

Lista cu operaţiunile de service imprimante:


înlocuire printhead defect

înlocuire drum unit

înlocuire imaging unit

înlocuire separation pad şi role presoare

înlocuire fuser

înlocuire fixing film

înlocuire părţi din mecanismul de antrenare

curăţare sistem optic

reparaţii scanner

depanare service station

depanare main board

desfundare capete printare

curăţare, gresare şi calibrare

 

Sfaturi pentru o funcţionare de durată:

  1. Folosiţi hârtie de calitate (ex: 80g/mp).
  2. Folosiţi cartuşe originale şi încărcaţi-le doar la service-uri cu renume.
  3. După reîncărcarea cartuşului asiguraţi-vă ca acesta nu pierde toner.
  4. Nu puneţi în imprimantă foi capsate sau cu agrafe.
  5. Citiţi cu atenţie recomandările producătorului cu privire la numărul de pagini pe care le puteţi tipări la o singură utilizare. Imprimanta are nevoie de un timp de răcire între 2 utilizări.
  6. Dacă imprimanta nu este folosită pentru o perioadă mai lungă de timp, se recomandă scoaterea cartuşului din imprimantă.

 

Etapele procesului de service:

  1. Inspecţia vizuală şi încercarea de punere în funcţiune a imprimantei în prezenţa clientului. În cazul în care imprimanta nu porneşte, se verifică pe loc sursa de alimentare.
  2. În cazul în care problema este de la cartuşe, acestea se pot schimba pe loc şi imprimanta nu necesită intrare in service.
  3. În cazul în care problema este de natură hardware sau software, se face un proces verbal de intrare în service care se înmanează clientului.
  4. După identificarea problemelor pentru care a fost adusă la service imprimanta, clientul va fi sunat şi informat despre defect şi despre costurile reparaţiei.
  5. Dacă clientul este de acord cu reparaţia, o executăm şi oferim garanţie de 90 zile pentru reparaţie.
  6. Clientul va fi anunţat telefonic în momentul în care imprimanta a fost reparată, acesta putând să o ridice de la sediul firmei.
  7. Cartuşele de imprimantă NU beneficiază de garanţie, fiind consumabile dar se pot efectua operaţii de recondiţionare prin schimbare unor componente.

    Cautare produse

    Abonare newsletter

    Prelungirea Ghencea 81B, Bucuresti ( harta )comenzi@it-sh.ro0371124387 / 0730.650.961 / 0736.344.204 (imprimante)informatii suplimentare Vanzari1 informatii suplimentare Vanzari2