Service
Service imprimante, monitoare, calculatoare
Service Imprimante
Compania noastră are o experienţă de peste 10 ani în activitatea de service pentru imprimante laser.
Cu ajutorul echipei noastre de tehnicieni asigurăm reparaţii de orice tip, recondiţionări şi întreţinere pentru imprimante laser şi matriciale.
Incheiem la cerere contracte de service si mentenanta pentru imprimante cu firmele care au in dotare minim 5(cinci) imprimante HP Laserjet. Asiguram consumabile precum si piese de schimb.
Lista cu operaţiunile de service imprimante:
înlocuire printhead defect
înlocuire drum unit
înlocuire imaging unit
înlocuire separation pad şi role presoare
înlocuire fuser
înlocuire fixing film
înlocuire părţi din mecanismul de antrenare
curăţare sistem optic
reparaţii scanner
depanare service station
depanare main board
desfundare capete printare
curăţare, gresare şi calibrare
Sfaturi pentru o funcţionare de durată:
- Folosiţi hârtie de calitate (ex: 80g/mp).
- Folosiţi cartuşe originale şi încărcaţi-le doar la service-uri cu renume.
- După reîncărcarea cartuşului asiguraţi-vă ca acesta nu pierde toner.
- Nu puneţi în imprimantă foi capsate sau cu agrafe.
- Citiţi cu atenţie recomandările producătorului cu privire la numărul de pagini pe care le puteţi tipări la o singură utilizare. Imprimanta are nevoie de un timp de răcire între 2 utilizări.
- Dacă imprimanta nu este folosită pentru o perioadă mai lungă de timp, se recomandă scoaterea cartuşului din imprimantă.
Etapele procesului de service:
- Inspecţia vizuală şi încercarea de punere în funcţiune a imprimantei în prezenţa clientului. În cazul în care imprimanta nu porneşte, se verifică pe loc sursa de alimentare.
- În cazul în care problema este de la cartuşe, acestea se pot schimba pe loc şi imprimanta nu necesită intrare in service.
- În cazul în care problema este de natură hardware sau software, se face un proces verbal de intrare în service care se înmanează clientului.
- După identificarea problemelor pentru care a fost adusă la service imprimanta, clientul va fi sunat şi informat despre defect şi despre costurile reparaţiei.
- Dacă clientul este de acord cu reparaţia, o executăm şi oferim garanţie de 90 zile pentru reparaţie.
- Clientul va fi anunţat telefonic în momentul în care imprimanta a fost reparată, acesta putând să o ridice de la sediul firmei.
- Cartuşele de imprimantă NU beneficiază de garanţie, fiind consumabile dar se pot efectua operaţii de recondiţionare prin schimbare unor componente.